'>

لمبه چوبی

معرفی لمبه چوبی

لمبه چوبی یا دامپای چوبی انتخابی مناسب جهت پوشش سقف کاذب، دیواره کاذب، آلاچیق و فضای دکوراتیو میباشد که دارای مزایای منحصر به فردی است.

لمبه چوبی

جنس لمبه های چوبی با کیفیت از چوب روسی با کیفیت و یا چوب های راش میباشد که هر کدام خصوصیات خود را دارند. به عنوان مثال وزن لمبه های روسی بسیار پایین تر از لنبه های راش میباشد ولی مقاومت راش در برابر عوامل جوی بسیار بالا است.

این نوع پوشش چوبی دارای ضخامت های ۹ / ۱۳ و ۱۶ میلیمتر میباشند که بسته به موقعیت جوی محل اجرا از آن ها به صورت منحصر به فرد استفاده میگردد.

سقف شیروانی شینگل

زیرسازی مناسب لمبه

در زیر سازی این متریال از پروفیل های فلزی به عنوان سازه اسکلتی و مهار ها استفاده می گردد و در مرحله بعد چوب های ۴تراش به آن متصل گردیده و در مرحله آخر لمبه روی آن نصب میگردد.

در نصب لمبه چوبی بهترین ابزار جهت اتصال میخ استاپ F و یا T می باشند. همچنین با توجه به رنگ نسبتا روشن این چوب را میتوان در چارت رنگی متفاوتی رنگ آمیزی نمود.

لمبه چوبی

تخته OSB

موارد مصرف لمبه چوبی

۱- سونا های خشک
۲- پوشش سقف داخلی آلاچیق ها
۳- پوشش سقف ویلا
۴- پوشش کنسول ساختمان
۵- پوشش دکوراتیو

ابعاد لمبه چوبی

ضخامت 9 / 13 / 16 mm

عرض 13 / 15 Cm

طول 3 / 4 / 6 m

مطالب مرتبط

آدرس

سایت چوب خاوران، چوبستان 5، پلاک 5325
لواسان بلوارامام, بعداز پمپ بنزین, به سمت میدان ناران

گروه مهندسی آلوارس


فعالیت خود را از سال 1375 در زمینه ی طراحی و اجرای سقف های شیبدار آغاز نموده. گروه مهندسی آلوارس مفتخر است در امر طراحی سقف های شیبدار ویلاها،آلاچیق،سوله ها وطراحی سازه های متعدد و نظارت وفروش وخدمات پس از فروش با 20 سال سابقه در خدمت هموطنان میباشد.گروه مهندسی آلوارس در طراحی و اجرای خود از به روز ترین و زیباترین متریال ها بهره گرفته و با آخرین سیستم های پوششی سقف در دنیا همگام میباشد.

تماس با ما